donderdag 10 september 2015

Essence | Happy girls are pretty, Blush ♡


De limited editions van Essence worden schattiger en schattiger!
Deze nieuwe lijn ligt sinds begin september in de winkel.
Hij staat in het teken van herfst.
Ik was niet zo weg van de lipkleurtjes, de contourkit zag er goed uit, en de palletjes ook, maar ik nam alleen de blush mee, dat doe ik vaak met de limited editions, ik houd namelijk van 'specialere' blushes.
Kijk snel mee naar wat ik er van vond.

Allereerst.. hoe schattig ziet hij eruit?!
Hij heeft een leuk gebreid patroon met een hartje erin.
Een klein beetje kinderlijk, maar eigenlijk vind ik dat wel heel leuk.
De blush heeft dus 2 kleuren, een hele lichte koele roze en een wat warmere kleur.
Als ik Essence was geweest had ik wel de kleuren omgedraaid.



De blush is heel poederig, waardoor de pigmentatie niet goed is.
Jammer! Het had zo leuk kunnen zijn!
Weer een LE blush van Essence die niet goed gepigmenteerd is.
Je ziet een heel subtiel kleurtje, bijna niet, met wat voor soort kwast ik hem ook aanbreng..


Dit word een korte review verder..
Het is geen toevoeging aan mijn stash, maar wel leuk om te zien! ( maarja daar heb je hem natuurlijk niet voor..)

De blush kost 2,99
De lijn is nog tot half Oktober te koop.

Liefs,
Isa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten