zondag 13 september 2015

Treacle moon | one ginger morning & iced strawberry dream ♡


Ik kocht bij de Dm in Duitsland voor mijn vakantie deze 2 schattige kleine flesjes van Treacle moon, een douchegel en een bodylotion.
Ik vond het fijne producten en zeker voor op reis dus ik wilde er wat over schrijven.
even een kleine opmerking, Treacle moon is ook te koop bij Albert Heijn en nu ook Etos, ik heb alleen de kleine verpakkingen daar nog nooit gezien.. dus ik weet niet of ze hier makkelijk te krijgen zijn, maar deze varianten zijn er ook in het groot.

Eigenlijk wilde ik 2 hele andere geuren, de mint en de coconut.. maar die hadden
ze beide niet, alleen deze 2 dus, en iets met blueberry, dus ik ging voor deze.

Ik heb al ooit eerder een arikel geschreven over treacle moon dus ik ga even niets vertellen over het merk enzo, als je daar geinteresseerd in bent kun je misschien even dat artikel terugzoeken.

Ik zal beginnen met de 'one ginger morning' douchegel.
Eigenlijk heb ik deze op vakantie helemaal niet veel gebruikt omdat ik daar ook nog bij Rituals een douchefoam had gekocht, maar eenmaal thuis is hij nu al bijna op.. dat komt omdat ik hem namelijk heel erg fijn vind om mee te douchen na het sporten door zijn lekkere verfrissende geur.

De substantie is gel- achtig en schuimen goed.
De geur is met douchen sterk aanwezig maar blijft niet heel erg hangen op je huid, dat vind ik fijn want anders ben je zo ongeveer verplicht om dezelfde geur bodylotion erna te gebruiken.

De geur zou ik beschrijven als een beetje gember en citroen achtig maar ook zoet ( geuren beschrijven is niet mijn beste kant nogmaals haha)


Nu de 'iced strawberry dream' bodylotion.
Deze bodylotion is ook te gebruiken als handcreme.

Hij komt in een heel fijn pompflaconnetje en dat vind ik echt heel handig!
De substantie is best dik en je hebt maar weinig product nodig.
De bodylotion trekt snel in.
Ik kan niet echt zeggen of het mijn huid echt verzorgd, maar slechter word je er natuurlijk noot van he ;)

Qua geur ben ik niet helemaal fan.. hij is heel erg zoet! het is zo'n gevalletje: 'je moet ervan houden'

Ik ben over het algemeen wel erg fan van de Treacle moon producten, sommigen hebben een hele neppe te zoete geur, maar de meeste niet.
Ik vind de verpakking ook altijd zo schattig met die teskt ( behalve bij deze want die zijn dus Duits bij mij haha)
Ook zit in de grote flessen 500 ml! dat is een halve liter.

Voor deze kleintjes betaalde ik 0,95 cent voor 60ml  ( in Duitsland dus)
En de grote kosten hier 5,95.

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten