vrijdag 18 september 2015

L'Oreal | Color riche 640 érotique ♡


Deze liptick wilde ik al een tjidje hebben, ik vind de kleur erg apart maar wel draagbaar voor elke dag.
Ik kocht hem en ik ben er echt heel erg blij mee!
Lees verder voor de review

De kleur zou ik beschrijven als een warme bruine nude tint waar je ook een beetje rood in terug ziet, erg apart.
Hoewel hij dus een beetje rood lijkt vind ik het echt een supermooie kleur voor elke dag en naar school.

De huls is mooi goud, net als bij alle andere lipsticks, ik vind dat er heel chic uitzien.

De liptick brengt heel erg fijn aan, en blijft heel lang zitten!
Ook voelt hij op je lippen gewoon fijn aan, hij plakt niet en droogt mijn lippen niet uit, wat ik erg fijn vind.
De dekking is erg goed.
De liptick heeft een matte finish, ik houd niet zo van glanzende finish dus dat is fijn.
En zeker omdat hij matt is vind ik het fijn dat hij niet uitdroogt en in de lijntjes gaat zitten,  omdat dat bij matte lipsticks vaak is.

De liptick heeft ook een 'scherp puntje' en dat vind ik erg fijn voor de cupido boog.
Ook ruiken de liptiscks altijd lekker:) pluspunt!


Deze kleur is nu zeker een favoriet van me en ik pak hem bijna elke dag!
De lipsticks kosten 14,99

Ook kocht ik nog een liptick uit een color riche collection exclusive lijn ( met de zwarte huls)
namelijk uit de lijn met de roze tinten; Blakes delicate rose, hiervan komt binnenkort nog een review.

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten