zaterdag 5 september 2015

Personal update | weer naar school..


De vakantie zit erop, ik ben al weer een week aan de gang en somigen zelfs 2..
Dat betekent niet alleen school, maar ook weer:  werken, sporten, boksen, bijles, stage enzovoort,
Lees dus verder als je wil weten wat mijn 'schema' word en hoe  ik het ga combineren met mijn blog.


Ik heb best een druk leven al zeg ik het zelf,
Dit jaar zit ik in de bovenbouw, dat betekent op onze school een niet al te fijn rooster.
Veel tussenuren en vaak tot 4 uur.
Ook moet ik dit jaar nog veel tijd steken in mijn stage.

Nu valt mijn rooster voor de eerste periode best mee, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat later zal zijn, maar voor nu ga ik het zo doen:
Ik ga proberen 1 artikel te posten in de 2/3 dagen, zodat er ongeveer 2 of 3 in de week online komen.

Qua Youtube videos ga ik het hetzelfde aanpakken zoals altijd.
Namelijk geen vaste uploaddagen en tijden, ik probeer eens in de 2 weken zeker een video te maken, maar ik moet élke zaterdag werken dus dat kan ik alleen op zondagen doen, nou moet dat in principe wel lukken, maar ik heb ook nog mijn vriend, familie en vrienden waar ik graag aandacht aan besteed,

Ik weet dat jullie het leuk vinden als ik upload, maar het ook niet erg is als ik dat niet doe dus dat is wel fijn, maar ik zou zelf ook zeker meer tijd willen hebben.
Maarja zo zit het nu eenmaal..

Ik hoop dat jullie dit begrijpen:)

Liefs
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten