maandag 31 augustus 2015

Simpele DIY | boeken leuk kaften ♡


In mijn back to school shoplog liet ik al weten dat ik nog een artikel zou maken hoe ik mijn boeken 'versierd' heb
Kijk snel mee
Wat heb je nodig:
- Schaar
- Gekafte boeken
- stift
- stukjes kaftpapier
- lijm
- eventueel washitape



Eerst neem je je gekafte boeken en de stukjes overgebleven kaftpapier.
Het is een manier om etiketten te vervangen.
Knip van de overgebleven stukjes kaftpapier leuke vormen of gewoon een vierkant




Plak ze op en schrijf het vak, je naam en klas erop,
Zo simpel was het.. dat was het al:)




Verder heb ik mijn schriften gedaan met washi tape, hetzelfde idee, maar dan 3 strookjes, ik heb de uiteinde ook in een leuk vormpje geknipt.
Verder vind ik het ook leuk om het gewoon met een notitie blaadje te doen.


Dit was het al, supersimpel maar veel leuker als een saai wit etiket :)
Liefs,
Ísa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten