vrijdag 16 oktober 2015

L'Oreal | Color Riche Collection Exclusive Blake's delicate rose ♡


Zoals jullie misschien al gelezen hadden in de review van de andere lipstick kocht ik ook nog deze, ik wilde deze graag apart reviewen omdat het een andere lijn is, maar veel in de review zal hetzelfde zijn omdat het eigenlijk dezelfde formule heeft enzo.
Kijk snel mee
Jullie kennen vast nogwel de 'pure reds ' lijn ( waarvan ik nogsteeds suuupergraag Letitias red wil!)
en de pure nudes.
Zo is er met dezelfde mensen ( Blake, Doutzen enz.) een lijn met roze tinten.
De kleur 'delicate rose' sprak me heel erg aan omdat hij op een kleur leek uit de normale lijn die ik ook al lang in mijn hoofd had ( nummer 131)

De kleur is een fel, bijna neon roze kleur,
Maar ik zal vast verklappen dat hij op je lippen niet zo heftig is.
Ik had nog helemaal niks wat hierop lijkt in mijn stash.



Deze huls is dus zwart omdat het een ' Collection Esclusive is'

eigenlijk alles is verder hetzelfde als bij de normale lijn, maar ik zal het nog een keer beschrijven voor als je mijn andere review niet hebt gelezen:
De liptick brengt heel erg fijn aan, en blijft heel lang zitten!
Ook voelt hij op je lippen gewoon fijn aan, hij plakt niet en droogt mijn lippen niet uit, wat ik erg fijn vind.

De liptick heeft een matte finish, ik houd niet zo van glanzende finish dus dat is fijn.
En zeker omdat hij matt is vind ik het fijn dat hij niet uitdroogt en in de lijntjes gaat zitten, omdat dat bij matte lipsticks vaak is.

De liptick heeft ook een 'scherp puntje' en dat vind ik erg fijn voor de cupido boog.
Ook ruiken de liptiscks altijd lekker:) pluspunt!



Deze dekking is niet helemaal volledig, maar opzich heb ik daar geen problemen mee aangezien het een wat gewaagdere kleur is.


Kortom, eerst trok L'Oreal me niet zo aan, maar ik ben echt fan van de lipsticks!!

Liefs,
Isa

Hier nog een linkje naar het andere arikel ( 640 érotique)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten