zondag 11 oktober 2015

Masker review | Skinlite relaxing & calming lavender sheetmask ♡


Dit is de eerste keer dat ik een masker review ga doen, het leek me leuk om dit eens in de zoveel tijd op een zondag te plaatsen, omdat ik een masker meestal op zondag gebruik.
Deze eerste keer ga ik voor een sheet mask van skinlite.
kijk snel mee!

Een sheetmask is eigenlijk het handigste masker wat er is, geen gedoe met kwasten, klei die hard word en het erafhalen.
een sheetmask is een 'velletje' doordrenkt met het masker, je legt het op je gezicht en laat het intrekken, daarna haal je het velletje er gewoon af en klaar.
super als je eigenlijk helemaal geen tijd hebt voor een masker maar het wel graag wil.

''ontspannend en kalmerend masker met lavendel ''

klikt goed! zowiezo vind ik lavendel een hele rustgevende geur, dus dat is fijn!
de verpakking ziet er leuk uit!
er staat op dat er '1 sheet' in zit en 18 ml, zoveel masker zit er dus in het velletje.




Het masker bevat dus lavendel, wat huidkalmerende eigenschappen heeft, het masker is niet getest op dieren en bevat ook collageen en vitamine E

het is heel simpel! maak vooraf je gezicht school, vouw het velletje open en leg het 15 tot 20 minuten op je gezicht.



Dat velletje openvouwen moet wel even voorzichtig, hij is heel erg dun en anders scheur je het misschien.
je ziet meteen hoe je hem erop moet leggen, maar dat was bij mij ook nog even een dingetje, omdat ik een klein gezicht heb, en dit natuurlijk op alle maten en vormen gezicht moet passen ligt hij er bij mij niet egaal op. ( zoals je hierboven kan zien)
Maarja altijd nog sneller dan een gewoon masker aanbrengen. en misschien is het ook wel een kwestie van wat vaker doen.



het eerste wat me opvalt is dat het maker heel nat is. daardoor blijft hij goed plakken.
Hij voelt verfrissend aan, niet branderig, wat ik vaak heb met maskers.
ook ge geur is aangenaam. geen overheersende lavendelgeur.
De geur doet me heel erg denken aan massages in een Turkse hammam haha.

Als je het masker er 20 minuten op laat zitten voel je het masker steeds een klein beetje droger worden.

Mijn huid is heel goed gehydrateerd, op de plekken waar je huid veel vocht nodg had merk je dat het daar helemaal ingetrokken is.
Mijn huid voelt superzacht, glad en gehydrateerd!

Ik vind dit een heel fijn masker en ga hem zeker opnieuw kopen!

te koop bij Etos,
€1,29

vaker een masker review artikel maken?

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten