donderdag 12 november 2015

Beyoncé heat | Wild orchid ♡


Ik heb weer eens een artikel over een geurtje; Beyoncé heat; Wild orchid.
Beyoncé heeft al meerdere parfums uitgebracht in de 'heat' lijn, maar deze nieuwste vind ik het lekkerst!

Hij is niet supernieuw, maar de nieuwste uit de lijn in ieder geval.

Het parfum heeft dezelfde flacon als de andere 2 uit de lijn, onder breed en een smalle hals, heel creatief, hij loopt ombre naa boven toe.
Heel mooi!


'' Beyoncé Heat Wild Orchid is een opwindende, overheerlijke geur die een krachtige, vrouwelijke energie uitstraalt. 

De geur opent met een zinnenstrelend trio van granaatappel, kokoswater en boysenbes. In het hart omhult een karakteristiek bloemenduo van kamperfoelie en magnoliabloesem de vlinderorchidee en ontstaat een krachtig boeket. De in de basis sluimerende sexy noten van blond hout, huidmuskus en amber geven het parfum een sensueel karakter.

De gracieuze hals van de flacon is omwikkeld met een gouden band met de naam van Beyoncé. De verpakking is een ode aan de schoonheid en sensualiteit van de vlinderorchidee, verstrengeld met zwarte organza en afgewerkt met een

elegant gouden logo in reliëf en een symbolische B voor Beyoncé.   ''



De belangrijkste geurnoten zijn dus: granaatappel, kokoswater boysenbes.
verder nog kamperfoelie en magnoliabloesem; vlinderochidee.
de basis; blond hout, huismuskus en amber.

Wat ik ruik; vooral zoet, kokos ruik ik ook wel terug en amber ook. hij doet me ook erg denken aan vanille.
het is een frisse, zoete geur met ook iets kruidigs. niet heel standaart!

Hij blijft best lang hangen voor een '' budget parfum '' maar tegen het eind van de dag wel even opnieuw opspuiten.

Ik vind het al met al een lekker parfum! niet voor elke dag, maar zeker een paar keer per week.


15 ml; 16,27
30 ml; 26,43 ( heb ik) 
50 ml; 36,61

liefs,
Isa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten