zondag 8 november 2015

Mac | Twig ♡


zoals je misschien al wel had gezien in mijn laatste shoplog kocht/kreeg ik een nieuwe Mac lipstick.
Ik was echt opzoek naar een roze-bruin achtige kleur, die meer bruin is dan roze.
Ik wilde eerst voor Faux gaan, maar die vond ik iets te roze.
Het werd dus Twig.

Twig is een satin lipstick.



De finish is niet mat, maar ook niet heel glanzend.
Ik vind de kleur echt heel mooi; een beetje een jaren 90 kleur; bruin met een (koele ) roze ondertoon.
de kleur is heel draagbaar.


Ik vind het heel moeilijk om de kleur goed op beeld te krijgen; hij lijkt op de swatches erg roze, terwijl hij van veraf meer bruinig is, ook verschilt hij erg van kleur 'binnen of buiten ' 




Ik kocht hem in eerste instantie zonder het lippotlood.
Ik vind hem met een bruin-roze lippotlood ook mooi, maar het hoeft niet.

De lipstick is heel intens van kleur en goed gepigmenteerd; maar dat is geen nieuws toch ;)

Ik denk dat deze kleur bijna iedereen staat!
Hij blijft lang mooi, na het eten en een koffie.
Hij geeft niet af en trekt niet vervelend in je lippen.
Hij plakt niet en voelt fijn aan, je voelt niet dat er iets op je lippen zit en dat vind ik heel fijn.




Ik vind Mac gewoon de fijnste lipsticks die er zijn!!
Deze kleur ga ik veel plezier van hebben!!



MAC is verkrijgbaar bij de Pro Store, in counters in de Bijenkorf en Douglas en online.
Deze lipsticks kosten €19,50
http://www.maccosmetics.com/product/13854/310/Products/Makeup/Lips/Lipstick/Lipstick#/shade/Twig 
( op de site lijkt hij veel rozer )


Liefs,
Isa



1 opmerking: