donderdag 5 november 2015

Essence the gel polish | 3 herfstige lakjes ♡


Jaaaa!! Mijn favoriete seizoen is weer volop aan de gang, de herfst.
Ik houd onder andere zo van de herfst door de mooie kleuren overal.
Dat zie je terug komen in kleding en beauty stuff,
Zo kocht ik 3 herfstige kleurtjes voor op mijn nagels, van Essence, wat op het moment echt mijn favoriete nagellak is.

Over de lak zelf heb ik volgensmij al 3 artikels geschreven maar ik zal er nog even kort wat over vertellen.
Het is een gellak zonder lamp, met base- en topcoat. ze blijven echt heel erg lang zitten en glanzen heel mooi.
Ik ben helemaal fan!

Nu de kleurtjes zelf.


48 My love dairy 
Deze viel mij als eerst op, een hele mooie oud roze, rood, bruin achtige kleur.
Ik kan het niet helemaal goed omschrijven maar heel bijzonder vind ik hem.
Het is nu al mijn favo herfst kleurtje!



45 Yummiii!
Ik had nog nooit een bruine nagellak, en ik was heel erg benieuwd hoe het zou staan.
Ik vind het heel chique staan.
Deze lak heeft een mooie shimmer erdoorheen.


53 Rock my world
Leuke naam! het is namelijk inderdaad echt een 'steen kleurtje '' .
Deze heb ik al ooit gebruikt om marmer nagels te maken, maar nooit op zichzelf, ik vind hem heel mooi!  ( zal ik hierover een artikel maken?)
Heel simpel en neutraal.



3 kleurtjes die ik vaak ga dragen deze herfst.
ze dekken allemaal heel mooi in 2 laagjes en blijven met de base- en topcoat lang zitten!



De lakjes kosten 1,69 per stuk en zijn te koop bij drogisterijen die Essence verkopen.

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten