woensdag 2 december 2015

I Heart Makeup | Blushing hearts & Hihgliter

In dit artikel review ik een van de Blushing hearts blushes en de Goddes of love Highliter.
Beide weer dupes van Too Faced producten.
Ik ben echt verliefd op de leuke verpakkingen, eens kijken of ik ook zo enthousiast ben over de producten zelf.

Ik begin met de blush, de lijn heet blushing hearts en er zijn een paar verschillende kleuren. in dit artikel review ik de kleur; Peachy Keen Heart, een mooie 'gebakken ' perzikkleurige glanzende blush.
de blush bestaan uit 3 kleuren, natuurlijk onmogelijk om de los te gebruiken maar het zorgt wel voor een hele mooie kleur samen.





Je kunt hem heel goed opbouwen, je kunt hem zo heftig maken als je zelf wil.

De blush is niet te poederig en goed gepigmenteerd.

Hier zie je de swatches; los en alle 3 de kleuren samen.


Ook kocht ik een highliter in dezelfde vorm.
Dit is een mooie, heel gepigmenteerde, aparte highliter.
Hij zit tussen warm en koel in.
Ik vind m prachtig!






De textuur is hetzelfde als bij de blush.

Hier zie je de swatch.


Misschien moet je deze 2 niet samen gebruiken, dan word het denk ik wel erg discobal achtig, maar apart zijn ze supermooi!

beide producten kosten 6,99

 http://www.makeupmusthaves.nl/makeup-revolution-hearts-blusher-peachy-keen-heart.html
http://www.makeupmusthaves.nl/makeup-revolution-hearts-highlighter-goddess-of-lo.html


Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten