zondag 13 december 2015

Peronal update ♡


Ik vond het weer eventjes tijd voor een personal update omdat ik de laatste paar weken niet veel gepost heb, zowel op mijn blog als op mijn youtube kanaal.
Ik was als sinds de eeste week van November steeds ziek en dan weer beter en dan weer ziek.
Ik had een keelontsteking met griep, toen dat over was kreeg ik een vage aandoening aan mijn benen door die keelontseking, nu is dat bijna over maar heb ik weer een keelontsteking, niet zo erg als de eerste maar wel vervelend natuurlijk want na school heb ik dan echt geen puf meer om een artikel te schrijven of fimpje te maken en wil ik alleen maar slapen.

Mijn gezondheid is nu beter maar toen overleed deze dinsdag plots mijn lieve oma..
Je snapt natuurlijk wel dat ik dit moet verwerken en minder zin heb om filmpjes op te nemen ofzo.

Nu heb ik het aankomende week ook nog even heel druk met school.
Maar de week daarna is het kerstvakantie en dan ga ik proberen veel leuke artikels en videos te maken!!

Heel jammer want alle kerst gerelateerde dingen vallen een beetje weg op mijn blog en youtube kanaal terwijl ik kerst echt super leuk vind!
Maarja het is even niet anders:(

Love,
Isa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten