vrijdag 18 december 2015

Eos | lipbalm; Blackberry nectar ♡


Misschien  had je het al gezien in mijn shoplog, maar ik kocht bij Urban outfitters mijn eerste EOS lipbalm.
Veel mensen zullen ze wel kennen; het zijn lippenbalsems in de vorm van een soort eitje.
Ik zie er altijd veel mensen mee op Youtube enzo dus ik was benieuwd of ze echt zo fijn zijn.

De geur vind ik allereerst wel lekker! Aanwezig maar niet overheersend.



De verpakking is suuuperleuk maar niet handig.
Ik vind het idee van een ronde lippenbalsem heel origineel en apart.
Niet dat ik dat vaak heb, maar als je hem in je broekzak wil stoppen is dat een beetje gek.

Het product zelf is kleurloos en geeft alleen een klein glansje op je lippen.
Hij brengt heel fijn (en leuk) aan door het bolletje.
Hij maakt mijn lippen heel zacht!!
Je merkt wel dat hij erg voedend is, fijn voor het koudere weer!
Ik vergelijk hem qua effect met mijn (blauwe) babylips die ik normaal het snelst pak als ik goed mijn lippen wil verzorgen. dat is positief dus :)


Waarom deze verpakking streepjes heeft en de andere eigenlijk niet weet ik niet zo goed, misschien een limited edition?
( laat het me weten in de comments als iemand van jullie het wel weet)



Eindoordeel;
Ik vind hem heel fijn in gebruik en de verpakking is super schattig!
Maar ik snap de hype niet hélemaal.. het product zelf is niet echt heel bijzonder vind ik.
Ik denk dat het dus echt meer om de verpakking gaat, en die is ook wel heel erg leuk!


In Amerika zijn ze bijvoorbeeld heel makkelijk verkrijgbaar, en volgensmij nu ook bij Dm.
Ik kocht hem bij Urban Outfitters in Amsterdam.
Ik betaalde €9,00. Best veel voor een lippenbalsem, maar ik vond het gewoon leuk om er een te proberen en te hebben.
Geen spijt van hoor.

Liefs
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten