vrijdag 25 december 2015

I heart makeup | 2x Chocolate eyeshadow palette ♡


Deze schattige dupes van het Chocolate bar palette van Too Faced wilde ik zo graag hebben!
Er zijn 3 varianten ( nu inmiddels 5 maar die waren er nog niet toen ik ze kocht.) En de witte; Naked chocolate, en een van de bruine; I heart Chocolate spraken me het meest aan.
Ik review de voor jullie :)



De verpakking is zo ontzettend schattig!
de bruine is de dupe van het Too Faced palette.
(dat is geen vergelijkingsreview) Maar hij ruikt ook naar chocolade, welliswaar niet zo als die van Too Faced maar een heel klein beetje.




Ik zal beginnen met de eigenschappen die de palette allebei hebben;
Ze geven veel pigment af maar zijn niet te poederig.
Met een oogschaduwbasis blijven ze de hele dag mooi zitten.
niets op aan te merken.
In elk palette zitten 14 oogschaduws en 2 highliters.
Het fijne aan deze paletten is dat ze de highliters 2x zo groot hebben gemaakt, daar is echt goed over nagedacht want die gebruik je ( ik in ieder geval ) het meest.






In het Naked chocolate palette ( de witte) zitten vooral warme neutrale tinten, een heel fijn palette om erbij te hebben wat de kleuren zijn allemaal draagbaar.
De ene highliter is koel en de andere warm.


Smoothy- Divine - Mocha Lover - Dipped - Choc Fest


Adorable - Buttons - Frosted Choc - Delight - Sweet Shop - Sugar


Double Dip - Tob-Le-Rone - Wonka - Milky - Way



Wat een leuke namen!!






Het I Heart Chocolate palette ( de bruine) heeft wat meer koelere kleuren erbij.
De witte had wat lichtere kleuren en deze heeft over het algemeen wat donkerdere kleuren.
Ook zit er een blauwe en groene kleur in, leuk om af te wisselen! persoonlijk vind ik zo'n groen achtige kleur er heel leuk bij!
Deze heeft ook weer een warme en een koele highliter.

You Need Love - Piece Me Together - One More Piece - Love Torn - Stolen Chocolate


Thank Friday - More! - Pleasure Girl - Meet Chocolate - Unforgivable - Love Divine


Smooth Criminal - Chocolate love - You Need More - What A Way To Go - Endorphins Ready


Woow wat een lange namen, wel heel origineel en leuk maar ik houd meer van namen van een woord..

Sorry dat de kleuroverloop op de swatches zo ontzettend lelijk is maar eerst scheen de zon en toen niet meer, ik hoop dat jullie de kleur alsnog goed kunnen zien.

Sinds ik deze heb, heb ik ze elke dag gebruikt!
De pigmentatie is mooi en de kleuren zijn heel draagbaar!
Ik ben fan!



Ook de prijs is heel fijn ;)
7,99


Te koop bij Makeuprevolution
http://www.makeuprevolutionstore.com/index.php/i-makeup-i-heart-chocolate.html


Geen opmerkingen:

Een reactie posten