vrijdag 1 januari 2016

Real Techniques travel essentials ♡


Lieve mensen, 
In mijn eerste artikel van 2016 wil ik jullie natuurlijk even allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen!
May your wishes come true ♡ 

Verder ga ik het in dit artikel hebben over mijn nieuwe Real Techniques kwastenset, mijn eerste.
Lees snel verder als je wil weten waarom ik voor deze set gekozen heb.
Ik wilde al zolang het kwastenmerk Real Techniques uitproberen! ik hoorde er zoveel goede dingen over, maar waar begin je dan mee..
Mij leek het handig om te beginnen met een set waar je de kwasten voor meerdere doeleinden kan gebruiken.
Ook geeft de naam van de set '' travel essentials'' wel aan dat het handige kwasten zijn om te hebben.



In mijn ogen zijn de kwasten namelijk multifunctioneel.
In de set zit een 
- essential foundation brush (oranje)
- multi task brush (roze)
- domed shadow brush (paars)






De foundationkwast gebruik ik niet voor foundation, maar voor highliter op de jukbeenderen.
De multi task brush is een poederkwast, ik gebruik hem voor blush, maar het is ook een prima kwast om mee af te poederen.
En ald laatste de oogschaduw kwast, hij is er misschien een beetje groot voor maar ik gebruik hem om te blenden, je zou hier ook fijn highliter mee aan kunnen brengen.



Ook zit er een kwastenhouder bij, heel fijn voor als je ze dus daadwerkelijk meeneemt met reizen.




De kwaliteit vind ik heel erg goed!
De synthetische haren zijn super zacht!
De kwasten gaan weer goed terug in hun vorm na het wassen en er vallen geen haren uit.

Ik ben heel erg enthousiast en er komen er zeker meer!
Bij The Makeup Spot betaal je €25.99 voor deze set 
( http://www.themakeupspot.nl/Real-Techniques/Real-Techniques-Travel-Essentials-kwastenset )
Wel een beetje aan de prijs, vooral omdat ik de foundation kwast bijna niet gebruik, want dat is wel het nadeel van een set.
Mijn tip is dus; koop ze los.
Dan weet je zeker dat je de kwast ook echt gebruikt en zijn ze zeker het geld waard! goede prijs kwaliteit verhouding

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten