zaterdag 9 januari 2016

Maybelline | Baby skin instant fatigue blur primer ♡


Toen ik dit product bij de Kruidvat zag liggen ( samen met de blauwe pore eraser) móést ik deze hebben, het zag er zo schattig uit.
Ik heb de kleur 'warm apricot' dat was de enige kleur die ze hier verkopen, maar niet de enige die er is.
lees snel mee voor de review


Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik eerst niet goed wist waarvoor het precies was, op de pore eraser staat geen kleur en is ook doorzichtig dus ik dacht dat het een soort bb cream was.
Dit bleek niet helemaal zo te zijn.




De instant fatigue blur is een soort primer op waterbasis.
Ik moet ook toegeven dat ik nog nooit een primer gebruikt heb omdat je dat dus meestal onder je foundation gebruikt en dat draag ik niet.


Over de verpakking ben ik super enthousiast, hoe schattig ziet hij eruit!! en een tube is lekker hygiënisch! je hoeft maar weinig product te gebruiken en daar is de opening ook op gemaakt, dat is niet altijd, helemaal top dus

Het is een soort primer, ik kan het slecht uitleggen omdat het meer iets is wat je voelt, hij maakt je huid heel zacht en glad ( hij maakt dus je poriën kleiner)
Van de kleur zie je bijna niets.
Je foundation blijft hierdoor langer zitten ( heb ik gelezen en kan ik niet zelf testen hihi)
De substantie is ook erg vloeibaar.




Ik moet zeggen dat ik er niet veel aan heb uiteindelijk, het maakt je huid wel echt egaal!!
Ik doe het alleen op als ik een feestje heb omdat ik er wel een egalere huid van krijg, de kleur zie je eigenlijk niet.

Als je geen foundation draagt is het misschien een beetje ene nutteloos product, en als je dat wel draagt zou ik misschien gaan voor de blauwe variant de 'instant pore eraser'
Al met al vind ik het er suuuperleuk uitzien en ik wilde het heel graag proberen maar het heeft voor mij persoonlijk geen meerwaarde.



Hij is nu te koop bij Kruidvat (ik durf niet te zeggen of alle Maybelline schappen hem hebben)
en hij kost €7,99 (22ml)

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten