maandag 25 januari 2016

Makeup Revolution | Flawless & Beyond Flawless eyeshadow palette ♡



Hee, dat is al een tijdje geleden:)
ik heb eindelijk vandaag voor jullie dit artikel/review van de makeuprevolution flawless palletten.
Ik had de fotos al heel lang gemaakt, maar ik kwam steeds niet toe aan swatchen, toen werd ik ziek en daarna was het proefwerkweer dus ik heb even niets gepost, maar vandaag heb ik ze geswatcht ( ja alle 64 kleuren haha)
Lees snel mee als je ook benieuwd bent
Makeuprevolution is een merk wat ik steeds meer ga ontdekken, ik kocht 2 palletten, het bekende 'flawless palette '' en de opvolger '' beyond flawless ''

de palettes hebben beide 32 kleuren.
ze kosten 10 euro, dat is dus gemiddeld 32 cent per kleur, dat is al echt super!







De pigmentate van beide palette is echt super!
Vaak zie je dat de pigmentatie van matte kleuren minder is dan van shimmery kleuren, maar dat is bij deze totaal niet het geval!

Ook de verpakking ben ik helemaal weg van, lekker klassiek en zonder veel poespas, het enige nadeel is als je dus meerdere van dit soort paletten hebt kun je niet snel zien welke het is.
Ook is het niet zwaar en net niet te groot, mooi plat en het ligt nog fijn in de hand.
Nog een pluspunt is dat er een spiegel in de deksel zit zo groot als het hele palette!



Vanaf hier ga ik de paletten apart behandelen

Flawless: 

De verhouding mat - glanzend is ongeveer 1/3
Er zitten vooral bruintinten in, maart ook wat apartere kleuren zoals een burgundy, donkerblauwe en groene in.
Dit pallete moet je gewoon hebben in je stash! er zit van alles wat in, je kunt er natuurlijke looks mee maken maar ook avondlooks, ik ben helemaal fan!





swatches & namen


paper- soft glow- buff- highlite - angel - unlimited - brew- silver smoke
almost there - uncover - barely pink -  lowlite - golden night - gold digger - cheerless - blue stars


smudge - shimmer heart - universal - copper shimmer - medal - darkest shimmer - tarnisch - black tie
pure chocolate - raw- red night - molton chocolate - burgandy nights - cafe noir - night

De koper kleuren zijn echt heel erg gepigmenteerd en zo ook de zwarte kleuren!
de kleuren zijn wel erg poederig en higlite, copper shimmer en medal hebben een hele gekke textuur.

mijn favo kleuren zijn barely pink, smudge en universal.


Beyond flawless:



Deze heeft iets neutralere tinten, veel roze achtig.
Ook deze mat - glans verhouding is ongeveer iets meer dan de helft mat




Swatches & namen

flawless- light caramel - papaya - bare pink - sand dune - mineral - expresso - warm grey
dove- chestnut - zorba - pug - brunette - coockie dough - chocolate - stone grey

sandstone - bronze - autumn- spice - wholemeal - sepia - muddy - nightfall
tawny- ground brown - toasty - immaculate - teddy - cacoa - bistre - blackest


deze kleuren zijn zo fantastisch voor everyday!
vooral een look van
- flawless op het wenkbrauwbot
- sand dune op het hele bewegend ooglid
- tawny in de arcadeboog
- nightfall heel licht in de outer V

De kleuren in beyond flawless lijken heel erg op elkaar, vooral kleuren in de onderste 2 rijen.


In beide palette zitten ook mooie highliters voor de binnenste ooghoek en wenkbrauwbot!
Ik ben echt fan van deze paletten!
Het pigment is super, ze blenden heel fijn en de kleurkeuze is ook geweldig!

Je kunt dit palette heel makkelijk meenemen op vakantie als enige omdat er gewoon van alles wat in zit.
De prijs is echt super!! ik zou makkelijk 25 euro betalen voor dit palette, en dat maakt het nog mooier toch ;)'

Als je hem tegenkomt of toevallig iets bestelt op een site waar ze hem verkopen; aarzel niet!
het is echt een toevoeging! Ik ben in ieder geval helemaal enthousiast!

Liefs,
Isa

1 opmerking:

  1. hayy isaa!

    ik had een vraagje waar kan je revolution halen ?

    x my

    BeantwoordenVerwijderen