donderdag 28 januari 2016

Sleek | I Divine Sunset palette ♡


Ik houd zoveel van Sleek palettes!
Ze zijn heel goed gepigmenteerd en blenden fijn.
Ik kocht een paar dagen geleden het 'Sunset palette'. Wat een prachtige kleuren!
Kijk snel mee naar mijn nieuwste aanwinst!

De verpakking is zoals bij alle palettes hetzelfde, mat zwart met glimmende letters.
12 kleuren.
Met een spiegel aan de binnenkant en een spons applicator erbij.


De kleuren zij gebaseerd op de ondergaande zon, dat is erg goed gelukt.
Ik heb hem vooral gekozen door de mooie bruin-rode en roze tinten.
De oogschaduws zijn niet te poederig.


Net als alle palettes zijn hier de kleuren weer supergoed gepigmenteerd!
De swatch foto's zijn niet zo goed gelukt helaas, maar je ziet wel hoe de kwaliteit is.



Alle oogschaduws in dit palette zijn shimmery, behalve de zwarte, die is mat.

Ik vind vooral de laatste 2 van de onderste rij hele mooie bijzondere roze tinten!
De blauwe vind ik erg leuk erbij, leuk te gebruiken als eyeliner!
De oranje zou ik als enige nooit gebruiken. die had misschien vervangen kunnen worden voor een matte bruin tint.

Hier zie je een look die ik gemaakt heb met het palette.


Sorry als je het niet goed ziet maar ik gebruikte hier de eena laatste van de onderste rij op het bewegend ooglid en de 2e van de bovenste rij in de crease. de lichtste kleur van de onderste rij gebruikte ik in de binnenste ooghoek als highliter. 

Ik ben echt superblij met dit palette!
Van de palettes van Sleek staan nu nog; Oh so special en enchanted forest op mijn wishlist.

http://www.sleekmakeup.com/sunset-i-divine-pale-sunset-i-divine-palette
De palettes kosten 10,49

Liefs,
Isa





Geen opmerkingen:

Een reactie posten