dinsdag 7 juni 2016

Maybelline | The Blushed Nudes ♡


Het is alweer een hele tijd geleden dat hij uitkwam, maar kwam er steeds niet aan toe om er een artikel over te schrijven, toch wilde ik het doen :)

Het is al helemaal een tijd geleden dat de eerste uitkwam: The nudes, hierover heb ik toen ook een artikel geschreven. Nu is zijn zusje aan de beurt!



Het doosje is echt supermooi! ik houd super erg van rosé goud! 10 punten voor de verpakking!!
er staat, zoals ook bij de eerste, op de achterkant een suggestie voor een kleurencombinatie met 2,3 of 4 kleuren, superhandig voor als je net begint met makeup.




Niet in de zon


Er zitten .. kleuren in het doosje, de meeste zijn kleuren met een shimmer erin, er zitten maar 2 matte kleuren in. dit vind ik best een nadeel, aangezien ik dan meestal een ander doosje erbij moet pakken omdat ik meestal 2 of 3 kleuren gebruik waarvan er dna maar 1 shimmery is. Maar dat is voor iedereen anders..



Toen ik begon te swatchen merkte ik meteen al dat de kleuren heel erg poederig waren.
Dit deed verder niks af van de prachtige kleuren!! een paar lijken wat op elkaar, maar er zitten ook een paar hele aparte kleuren in, super mooi!!

swatches zijn gemaakt in zonlicht, zijn in normaal licht dus iets donkerder


Op het oog merk je ook dat de oogschaduws heel poederig zijn, ook mengen de kleuren in het doosje, terwijl ze niet eens helemaal op elkaar zitten.
Als je ze blend zie je niet goed de kleuren meer.. heel jammer!!

over het algemeen zijn de kleuren dus echt supermooi! Maar de structuur is niet fijn, heel jammer!!
Ik gebruik hem wel, maar vooral thuis, ik neem hem nergens mee naar toe want dat word een rommeltje.

Het palette is te koop bij drogisterijen en kost 15,95

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten