donderdag 19 mei 2016

Real Techniques | Blush Brush ♡



Toen ik ongeveer een weekje geleden op de instagram van Etos las dat er Real techniques kwasten in hun assortiment kwamen ben ik bijna letterlijk naar de winkel gerend!
Ze hadden een poederkwast, die ik al heb, een beauty blender achrige spons, deze blush brush, en nog 2 setjes.
Ik ging alleen voor de blush brush.

Ik ben echt ontzettend fan van Real techniques kwasten!
Ik vind ze zo fijn, en deze stond al een hele tijd op mijn wishlist!





Ik vind de kwasten van Real Techniques ten eerste echt heel fijn vasthouden!!
Ook vind ik het 'handvat' heel mooi, deze is een mooie fel roze kleur. mijn andere kwasten van Real Techniques hebben andere kleuren, zo kan ik ze goed uit elkaar houden! heel fijn.


De vorm van de blush brush is een soort ei-vorm. in het midden breed en loopt een beetje uit in een punt.
Hij is zooo zacht!!!



Omdat de kwast zo zacht is hoef je niet heel erg uit te kijken dat je al snel te veel op je kwast hebt zitten en zo dus met te heftige blush loopt.




Ik merk heel goed het verschil, eerst gebruikte ik een ''multifunctionele kwast '' van Real Techniques als blush kwast, dit is qua vorm meer een poederkwast, nu ik de echte blushkwast heb merk ik zeker verschil!!

Ik ben er echt superblij mee!! ik hoop dat Etos snel meer kwasten in het assortiment krijgt want ik ben heel blij dat ze nu zo makkelijk verkrijgbaar zijn!!

De Real Techniques Blush Brush en nog een paar andere zijn nu te koop bij Etos 
( 14,99)



Liefss
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten