maandag 10 november 2014

ScentChips ♡

Heehee,

Ik was gisteren in een woonwinkel/ tuincentrum (Overvecht) en ik zag van die brandertjes van Scentchips,
Ik vind deze zo leuk! ik had er al een van Xenos, maar er was een aanbieding, en wilde toch die van ScentChips eens proberen.



 
 


Als eerste, je hebt erg veel verschillende soorten branders, in wit, pastel roze, baby blauw en een soort grijs/taupe kleur.
Ook verschillen de figuurtjes, ik heb een hartje maar er zijn ook nog veel meer andere disigns zoals een boeddha.

De bedoeling is dat je er een waxinelichtje in doet en aansteekt.
Daarna leg je de chip erin, wat ik trouwens superleuk vind is dat het niet zomaar een rondje is maar een blaadje.

Je kunt de Scentchips los kopen, in doosjes in verschillende maten, van s tot en met xl.
Voor een doosje van maat M betaal je 5,95 en mag je 13 chips naar keuze uitkiezen.

 

Ik koos vooral wat winterse geuren, zoals op de foto te zien, behalve de blauwe dan haha.
Het is eigenlijk de bedoeling dat je er een combinatie van 3 of 4 blaadjes inlegt om een speciale geur te krijgen, maar je kunt ze er ook prima alleen inleggen.

 
Ze branden ongeveer 8 uur, dat is niet superlang, maar aan de andere kant, zo kun je wel vaak wisselen van geur.
 
Ik vind de geur ook echt heel sterk, maar niet overheersend, van een gewone geurkaars bijvoorbeeld, ruik je eigenlijk niks.
Maar als je nu vanuit buiten of een andere kamer komt ruik je het meteen.
 
Ik ben hier echt helemaal weg van!!
 
De brandertjes kosten los 5,99 tot 7,99
en de doosjes verschillen ook in prijs, zo kost bijvoorbeeld een s doosje 3,95.
 
Ze zijn onder andere verkrijgbaar bij tuincentra, vaak bij woonwinkels en kleine, wat  onbekendere winkeltjes.
Verder hebben ze het eigenlijk overal wel nu, zoals Xenos, Action  en Yankee Candle hebben het ook,
 
 
Er zijn 36 chips in de basic collection en ook 36 chips in de extended collection.
Ook zijn er elk seizoen seizoensgebonden chips.
 
Voor als je alle geuren wil weten en hoe je alle combinaties maakt:
 
 
 
Liefs,
Isa
 
 


2 opmerkingen:

  1. Ik vind dit zó leuk, echt iets voor mij. Zelf ben ik namelijk helemaal verslaafd aan geurkaarsen! Echt een simpele manier om je kamer meer sfeer te geven.

    BeantwoordenVerwijderen