zondag 9 november 2014

The Body Shop: Shea Shower cream ♡

Heei allemaal,

Ik heb een review van een product wat ik al een tijdje had liggen, maar eerst wilde reviewen op mijn blog.

Het is de Shea
 

shower cream van The Body Shop.

Het is een hele lijn, maar ik kocht alleen de shower cream.
De Shea-lijn is gebaseerd op, je raadt het al: sheaboter. Sheaboter is een ingrediënt dat vaak in crèmes wordt gebruikt. omdat Shea boter heel goed is voor je huid.
De producten zijn eigenlijk bestemd voor een droge huid, maar in de winter kan iedereen dit gewoon prima gebruiken (altijd wel hoor, maar in de winter word je huid gewoon wat droger)

Ook is deze lijn/ deze shower cream een fairtrade product, op de fles staat:
"Shea shower cream, soap free cleanser With Shea Butter From Burkina Faso''


Ik vind de fles erg mooi, gewoon simpel maar goed te zien waar het om gaat, net als alle andere producten van The Body Shop.


waauw die geur is zo heerlijk! niet overheersend maar wel erg lekker, ik vind hem een beetje mannelijk ruiken, naar mannen parfum, maar daar houd ik wel van haha, hij is dus ook goed te gebruiken voor mannen.

de textuur is net als een gewone douchegel, maar dan romiger, vandaar ook 'cream'
Hij schuimt lekker en maakt je huid lekker zacht door de verzorgende ingrediënten.
Die lelijke vlek links is van de beveiligingssticker, sorry


Ik houd super veel van doucheproducten, dat hebben jullie misschien al wel gemerkt aan mijn reviews;)
Maar dit is zeker een van mijn favorieten!

O en, voordat er misverstanden komen, dit is geen nieuw product of nieuwe lijn van TBS.

Deze shower cream kost 6,00 voor 250 ml en is verkrijgbaar bij The Body shop.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten